Respekt for katten :-)
Fra : pwh

Dato : 19-10-05 07:20

Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 08:03

> Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
> først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG

Hvilke rester ?

Supergodt billede !

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 08:36

> Hvilke rester ?

Resten af mælken fra mine havregryn, det er i høj kurs

> Supergodt billede !

Tak, det er fordelen ved at have kameraet liggende parat.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 10:08

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:ZHm5f.17

> Resten af mælken fra mine havregryn, det er i høj kurs

Det ser dog ikke ud til, at den kære kat, levner noget til dine hunde.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 10:14

> Det ser dog ikke ud til, at den kære kat, levner noget til dine
> hunde.

Ikke så meget som en dråbe

/Jens

Fra : TGH

Dato : 19-10-05 08:51

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:hAl5f.10$421.5@news.get2net.dk...
> Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
> først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG
>
> /Jens

Hø hø.. Kender det godt. Vi har både hund og kat. Hundens kurv står under
trappen så det er sådan en hule hun har at sove i. I går aften begyndte
hunden at hyle og da jeg så stiger af sengen for at se hvorfor, ser jeg at
hunden sidder bag sin kurv presset op af væggen. Da jeg tænder lyset ser jeg
hvorfor. Vores kan et sort og den var altså kravlet i hundens kurv og lagt
sig godt tilrette. Det var Golden vs. sort kat og katten vandt.

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 09:57

> [...]
> Da jeg tænder lyset ser jeg hvorfor. Vores kan et sort og den var
> altså kravlet i hundens kurv og lagt sig godt tilrette. Det var

Som de siger "Over there" Kats rules and Dog droles

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-10-05 08:52

> Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
> først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG
>
> /Jens

Hej Jens

Supergodt billede!

Er der så andre dage, hvor Mis har andet for, så vovserne får resterne af
dit morgenmåltid?

De er nu så flotte dine hunde, jeg kan godt forstå, du er stolt af dem.

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 09:58

> Hej Jens
>
> Supergodt billede!

Tak, jeg var lige hurtig her til morgen

> Er der så andre dage, hvor Mis har andet for, så vovserne får
> resterne af dit morgenmåltid?

Det er som regel hundene der får resterne.

> De er nu så flotte dine hunde, jeg kan godt forstå, du er stolt af
> dem.

Nemlig, men katten er da også flot synes jeg

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-10-05 12:57

> Nemlig, men katten er da også flot synes jeg
>
> /Jens

Hej Jens

Ja Mis er bestemt også flot - undskyld at jeg glemte ham!
Han ligner nu ikke en kat, der så let får traumer og bliver nedtrykt, så mon
ikke han tilgiver mig min glemsomhed *SS*

mvh Eva (ejet af 3 katte)

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 13:54

> Hej Jens
>
> Ja Mis er bestemt også flot - undskyld at jeg glemte ham!

Nåeh, det var bedre

> Han ligner nu ikke en kat, der så let får traumer og bliver nedtrykt,
> så mon ikke han tilgiver mig min glemsomhed *SS*

Jeg er ikke helt sikker, han er meget nærtagene

/Jens (som har rigeligt i 1 kat)

Fra : Leyna

Dato : 19-10-05 09:02

On Wed, 19 Oct 2005 08:19:57 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
>først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
>http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG

Hvad er rester?

Her vogter hundene deres mad, og specielt Vaks bliver sur hvis Samson
(vores ny killing) kommer for tæt på. Det er Samson så ret ligeglad
med, for så går han bare over og stjæler Hansens mad. De spiser dog
sammen fra hver sin side af tallerkenen/skålen. Hansen er ikke den der
vil gå glip af noget spiseligt.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : M. Andersen

Dato : 19-10-05 09:04

> Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
> først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG
>
> /Jens

Ej, Jens de sidder og holder øje med om katten nu har fået nok at spise, så
den er fed nok til at æde! Heheh

Mette

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 10:01

> Ej, Jens de sidder og holder øje med om katten nu har fået nok at
> spise, så den er fed nok til at æde! Heheh
>
> Mette

Hæ, det er self en mulighed
Men ligger hundene hos mig og katten kommer, så viger de også
fra deres plads som regel.
Angel er den der har mest respekt for det stikkende bæst

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 11:48

Samme situation finder også sted her. Katten har førsteret!.
Jeg synes at du også skal vise det dejlige billede i dk.fritid.dyr.kat.

Lisbeth

Fra : OZ3BTO

Dato : 19-10-05 14:41

> Her ser man tydeligt rangordenen her i huset,
> først spiser katten sig mæt og så kan hundene få resterne
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/kat_spiser.JPG
>
> /Jens

Godt billede

Herhjemme kan kat og hun nu godt spise af samme skål/tallerken .. Rotterne
kan sågar oss få lov at spise med .. hvis de da er lukket ud af buret

OZ3BTO & Tøsen

Fra : pwh

Dato : 19-10-05 20:33

> Godt billede
>
> Herhjemme kan kat og hun nu godt spise af samme skål/tallerken ..
> Rotterne kan sågar oss få lov at spise med .. hvis de da er lukket
> ud af buret

Den ville ikke gå her i huset, rotter er en af min kats livretter.
Denne fangede min åndsvage kat og jeg måtte aflive den.
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/rotte.JPG
Men denne mus klarede den helt selv.
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/mus.JPG

/Jens

Fra : Mus

Dato : 20-10-05 10:13

> Den ville ikke gå her i huset, rotter er en af min kats livretter.
> Denne fangede min åndsvage kat og jeg måtte aflive den.
> [...]

Bvadrrrr... oppe på køkkenstolen/bænken. Uha jeg ved hvorfor jeg ikke har
kat og aldrig skal have det. Og er ellers ikke så sart. Har en savlende hund
med i sengen. Katte er søde bare ikke i mit hjem.

LN

Fra : OZ3BTO

Dato : 20-10-05 10:48

> Den ville ikke gå her i huset, rotter er en af min kats livretter.
> Denne fangede min åndsvage kat og jeg måtte aflive den.
> [...]

Nu har vi så¨også haft rotterne længe før missen .. Den har faktisk sovet
nede i høet ved rotterne da den var killing

Men hov det er hvist lidt OT i denne gruppe

OZ3BTO & Tøsen

Fra : Futte

Dato : 19-10-05 14:56

Hej Jens.
Jeg har et ligeså godt billede men kan ikke finde ud af at sætte det ind her
så andre også kan se det. Jeg har prøvet at maile det til dig, men bliver
afvist med at din adresse er forkert.

M.v.h.
Lene