Steam - Fatal Error
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 17-10-05 09:24

Hejsa

Her den sidste uge eller sådan noget, har jeg fået denne fejl når Steam
starter op (automatisk ved opstart af windows):

Steam - Fatal Error
Fatal Error: Failed to load platform modules

og så kan jeg trykke ok.

Hvis jeg manuelt starter Steam bagefter, starter det fint nok op.

Hvad kan der være galt?

mvh Frank

Fra : Grunt

Dato : 17-10-05 12:27

On Mon, 17 Oct 2005 10:23:51 +0200, "Frank K. Jensen"
<mia-frank@_nospam_stofanet.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>
>og så kan jeg trykke ok.
>
>Hvis jeg manuelt starter Steam bagefter, starter det fint nok op.

Ved det ikke men mange andre ting jeg loader med windows og som skal have adgang
til internettet for at komme igang, kommer tit med at de ikke kan få fat i
internettet og undleder derfor at logge ind.

Dem har jeg undladt at starte med windows. Min konklusion var at det går for
langsomt for programmet og det timer ud. Hvis du ikke kan undvære at steam
starter med windows, så forsøg på at få det til at starte sidst i opstarten så
det får den tid der er nødvendig til fuld kontakt.
Steam er et af de programmer jeg ikke længere starter med windows.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 17-10-05 13:21

"Grunt" <gruntsaver@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det får den tid der er nødvendig til fuld kontakt.
> Steam er et af de programmer jeg ikke længere starter med windows.

Det problem har jeg haft i lang tid, men den plejer bare at sige, at den
ikke kan logge på, og så kan bare trykke retry, og så virker det. Det her er
et nyt problem, der er kommet inden for den sidste uge, eller sådan noget.

mvh Frank