Nokia 6230 Firmware versioner
Fra : MadsD

Dato : 16-10-05 21:10

Hej gruppe.

Jeg er ved at blive sindssyg... jeg leder og leder, men kan bare ikke finde
ud af, hvor jeg kan se en liste af firmwares til de forskellige
Nokia-telefoner.

Personligt har jeg v 5.35 på min Nokia 6230, men synes det kunne være
spændende at finde ud af om der er en nyere firmware til den.

Kan nogen hjælpe med et par links? (og skal de koges eller steges? ^^)

Venlig hilsen
MadsD

Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-10-05 02:09

Hej

> [...]
> spændende at finde ud af om der er en nyere firmware til den.
>
> Kan nogen hjælpe med et par links? (og skal de koges eller steges? ^^)

http://www.mobilsiden.dk/tips/SWnokia.php

Mvh Poul

Fra : MadsD

Dato : 26-10-05 13:26

Vil hermed bekræfte at jeg nu har firmware 5.50 på min Nokia 6230 Jeg
har ikke fundet nye muligheder eller andre småtweaks i den endnu.

Venlig hilsen
MadsD

Fra : Niels Bjerretoft Esp~

Dato : 17-10-05 13:17

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-10-05 13:50

Niels Bjerretoft Espersen wrote:
> [...]

Øh, for at rette fejl i softwaren f.eks. De her blev i overskud: ??????????

Søren

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 17-10-05 16:25

Er der et sted hvor man kan se hvilke fejl der er blevet rettet fra 5.24
(som jeg også har) og til den nyeste?

Fra : MadsD

Dato : 18-10-05 11:01

[SNIP - Mit "bavl" ^^]

Jeg vil gerne have min opdateret, fordi jeg ved der kan forekomme fejl i. Og
så synes jeg at huske at der nogle gange kan komme en ekstra lille nuttet
funktion ind.

Desuden, så har min kæreste problemer med sin telefon. Hans sms-meddelelser
er fuldstændig ude at skide. Listen af SMS'er er korrupt. Når han går ind i
nogle af dem, så kommer der andre frem m.v. og det er ikke godt.

På min egen kan telefonen finde på at fryse eller genstarte, når jeg kigger
på nyheder via WAP, via GPRS, og det er ikke så hensigtsmæssigt. Så er der
vidst også den fejl omkring Bluetooth-softwaren, hvor telefonen kan blive
smittet med virus. Okay, den _er_ måske rettet, men det kan være der er
endnu flere sikkerhedsrettelser i en nyere.

WindowsXP... opdaterer du vel? Bare vent, det kommer også til din bil på et
tidspunkt ^^

Venlig hilsen
MadsD