Eukanuba Dermatosis
Fra : brian

Dato : 16-10-05 17:34

Hej,

nogen der kender en butik, der sælger Eukanuba Dermatosis. Gerne i Århus
området, alternativt en butik, som vil sende foderet.
Samtidig vil det selvfølgelig været dejligt, hvis prisen er lidt billigere
end hos min dyrlæge, hvor jeg giver 550,- pr. 10 kg.

Mvh.

Fra : Camilla Juelsgaard J~

Dato : 16-10-05 21:03

"brian" <brian.aarhus_REMOVE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Samtidig vil det selvfølgelig været dejligt, hvis prisen er lidt billigere
> end hos min dyrlæge, hvor jeg giver 550,- pr. 10 kg.

Dette foder er netop en specialdiæt som kun bruges til hunde med
allergi/hudproblemer og derfor forhandles det udelukkende hos dyrlægerne og
derfor er prisen også den samme overalt.

Med venlig hilsen

Camilla Juelsgaard Jørgensen

Fra : pbk1972

Dato : 19-10-05 15:12

Hej Brian.Du spørger efter Eukanuba så kan jeg fortælle dig at Iams står
for Eukanuba & de bruger dyreforsøg,ved fremstilling af deres produkter.
På dette her link kan du se hvilket foder der ikke bliver testet på dyr
http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/ikketestet.htm
Dette link fortæller om iams
http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/undersogelsen.htm
se osse dette link
http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/hvadkanjeggore.htm#3
MVH

http://www.kandu.dk/

Fra : pbk1972

Dato : 19-10-05 15:12

"brian" skrev d. 16-10-05 17:34 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh.
> Hej Brian.Jeg synes at jeg vil fortælle dig,at Iams står bag
Eukanuba,& Iams tester deres produkter på dyr d.v.s. at de laver
dyreforsøg.På dette her link kan du se hvilken foder som ikke bliver
testet på dyr. http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/ikketestet.htm
& dette link handler om dyreforsøg
http://www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/undersogelsen.htm
Det er da noget man skal tænke over.
MVH Pbk1972

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 20-10-05 10:53

Newsgroups: dk.fritid.dyr.hund
From: Hans Mikkelsen <bkfoto3@ANZI9mail.dk> (slet ANZI9)
Subject: Re: dansk svensk gårdhundhvalp - fodring?
Date: 16 Oct 2005 11:31:43 GMT

Fra: Hans Mikkelsen <bkfoto3@ANZI9mail.dk> (slet ANZI9)
Emne: Re: dansk svensk gårdhundhvalp - fodring?
Tom Nielsen <tomnielsen.mail.dk> (snabela) skrev:
>hej gruppe
>
>Jeg har en hvalp på ca. 16 uger, der
>bliver fodret med Hills hvalpefoder fra
>dyrlægen, den har en glubende appetit
>og bliver fodret 3 gange daglig.
>Hvorlænge skal den have mad 3 gange og
>hvor meget mad giver i Jeres? Vores
>får pt. 150g daglig.
>med venlig hilsen
>jane

Mojn !!

Det er for dyrt et foder, der er for mange konserveringsstoffer i
det, det er alt for meget kemi !!

Prøv at se: www.kronch.com (email: salg@henne-pet-food.dk ), der
er
et dansk kvalitetsfoder med vitaminer og mineraler på basis af
laks, --- og så er det uden konserveringsmidler, kunstige farve-
og
aromastoffer.

Vores dansk svenske gårdhund elsker det, fortrækker det frem for
andre mærker har fine tænder og en flot blank pels.

Mvh. Hans