K750i online opdatering.
Fra : Shsj

Dato : 16-10-05 14:05

Hej
Jeg har for neget tid siden Flashet min K750i (med "k750flasher_13,7").
Inden den blev flashed kunne jeg sagtens opdatere den via
www.sonyericsson.dk update service, men det kan jeg ikke længere. Jeg får
beskeden: "Der er i øjeblikket ikke nogen tjeneste tilknyttet enheder, som
tilhører din operatør.".
Det er jo ærgerligt. Er der noget jeg kan gøre ved det?

/Shsj

Fra : Spangkuk

Dato : 16-10-05 15:30

"Shsj" <Silver7913@abisted.dk> skrev

> [...]
> tilhører din operatør.".
> Det er jo ærgerligt. Er der noget jeg kan gøre ved det?

Kig på www.mobildebat.dk - det har været diskuteret der.

Spang

Fra : Shsj

Dato : 16-10-05 17:30

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> "Shsj" <Silver7913@abisted.dk> skrev
>
> Kig på www.mobildebat.dk - det har været diskuteret der.
>
> Spang

Hej Spangkuk.
Kan du eventuelt præcisere det en lille smule? ...kan du evt. huske sådan
ca. hvornår det blev diskuteret? - Der er 24,004 indlæg på mobildebat.dk og
det er lidt meget at bladre igennem

Fra : Spangkuk

Dato : 16-10-05 17:36

"Shsj" <Silver7913@abisted.dk> skrev

> Kan du eventuelt præcisere det en lille smule?

Nej. Har selv læst alle indlæg vedr. 750i'eren igennem,
kan ikke huske i hvilket dit problem blev omtalt...sorry !

- happy hunting

Spang

Fra : Shsj

Dato : 16-10-05 17:44

> [...]
>
> Nej. Har selv læst alle indlæg vedr. 750i'eren igennem,
> kan ikke huske i hvilket dit problem blev omtalt...sorry !

Det er helt ok, jeg finder det nok en dag