Nokia Carkit - 91
Fra : Sailor

Dato : 15-10-05 14:05

Hejsa
Jeg har brug for en lille hjælp/brugervejledning. Det kunne være at nogen
herinde kunne give mig et svar på noget angående installationen på sådanne
et carkit. Jeg har nemlig ingen monteringsvejledning til min da jeg har købt
den brugt og den tidligere ejer har smidt den ikke mere.

Mit spørgsmål lyder på:

Der er 5 ledninger fra DC-stikket der skal tilsluttes HF-enheden (HFU-2).
Hvad er de til?
Sort = Stel
Gul og grøn = Bilens Højtalere
Rød med 2 ampere sikring = ?
Blå med 1 ampere sikring = ?

Er den røde og blå til før tændingen og efter tændingen?

Jeg har søgt på nettet men har ikke kunnet finde noget som helst
behjælpeligt. (næsten kun webshops). Hvis der er nogen der ligger inde med
en vejledning og den pågældende er villig til at scanne denne ind og sende
på min mail som en evt. PDF fil ville jeg være en meget glad mand.

På forhånd tak
Ingvar

--
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker,
må man selv have en god hånd.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 16-10-05 10:31

RED(2A Fuse) +12V Permanent 12V supply Connect to battery positive
(12V).
BLACK GND Negative Ground Connect to a good negative ground.
BLUE(1A Fuse) IGNS Ignition Sense Connect to positive voltage from
ignition. If not available, connect to RED. If connected to ignition phone
will automatically power up when key is turned on and will be automatically
powered down (if no key is pressed) when the key is turned off.
YELLOW XCRM Car Radio Mute Connects to mute wire on car radio (if
available). This wire goes to 0v when in a call and if the car radio
supports it, will mute it. Max. current 200mA can be used to drive a relay
(or several) to shutdown the car radio or car speakers.
GREEN(1A Fuse) AMC Antenna Motor Control

Mvh Thomas
www.CellShoppen.dk