Billig tidsfordriv
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 15-10-05 12:38

Køb en pose mejsebolde (ca 6 kr for 6 stk), hæng dem alle sammen op lige
foran dit vindue og dine katte kan bruge tiiiiiiimer på at sidde og glo på
de små fugle. Mine har nu brugt 2 1/2 time

Linda

Fra : Pia

Dato : 16-10-05 08:13

Jep, det er rigtig underholdning for katten. Problemet her at at han kradser
vinduet ned for at komme ud

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4350e8a6$0$12401$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Jesper Sloth

Dato : 16-10-05 09:03

"Pia" <pvs81@fjerndetteher.mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, det er rigtig underholdning for katten. Problemet her at at han
> [...]

Kender det godt, men jeg er lidt træt når de har miavet, og klapret tænder i
4 timer. Og så sidder de og dasker lidt til hinanden, der er åbenbart ikke
enighed om hvem der skal have den bedste plads. Det er total hygge!

Mvh

Jesper