IE sortere foretrukne ?
Fra : ab©

Dato : 14-10-05 10:22

Kan nogen berette, om / hvordan man kan sortere sine foretrukne, så de står
i samme alfabetiske orden under søgning som når man gemmer en side ?

ab (-c:)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-05 15:38

ab© skrev:

>Kan nogen berette, om / hvordan man kan sortere sine foretrukne, så de står
>i samme alfabetiske orden under søgning som når man gemmer en side ?

Gå op i værktøjslinien => Foretrukne => Højreklik =>Sorter efter
navn.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : ab©

Dato : 15-10-05 07:50

> Gå op i værktøjslinien => Foretrukne => Højreklik =>Sorter efter
> navn.

Tak for dit svar Knud - men det virker ikke (XP proff - IE 6.0) - eller jeg
misforstår dig ? - Ved højreklik på funktioner fremkommer en rude med
"Standardknapper, Adresser" o.s.v.

ab (-c:)

Fra : ///M

Dato : 15-10-05 08:56

ab© wrote:
> [...]
> eller jeg misforstår dig ? - Ved højreklik på funktioner fremkommer
> en rude med "Standardknapper, Adresser" o.s.v.

Du skal først højreklikke på et link - altså efter du har venstreklikket
menuen Foretrukne...

///M

Fra : ab©

Dato : 15-10-05 15:00

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal først højreklikke på et link - altså efter du har venstreklikket
> menuen Foretrukne...

Det var lige, hvad der mangled - tak for det.

ab (-c:)

Fra : ab©

Dato : 15-10-05 22:33

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal først højreklikke på et link - altså efter du har venstreklikket
> menuen Foretrukne...

Det var lige, hvad der manglede - tak for det.

ab (-c:)