Hvalpetræning i Aalborgområdet
Fra : Jan Hougaard

Dato : 13-10-05 06:00

Nogen der kan henvise til en god hvalpetræning?
Hvalpen er en Golden Retriever på 9 uger.
Har prøvet DCH i Lindholm, men der starter først nyt hold til januar,
hvilket jeg synes er lang til at vente.

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 13-10-05 06:17

> [...]
> Hvalpen er en Golden Retriever på 9 uger.
> Har prøvet DCH i Lindholm, men der starter først nyt hold til januar,

Vi var meget begejstret for schæferklubbens hvalpehold. Vi har en
Rottweiler, og de lukker også andre racer ind.

/K

Fra : Camilla Juelsgaard J~

Dato : 13-10-05 08:27

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> [...]

Du skulle tage og prøve at ringe til Retrieverklubben. Nu ved jeg jo ikke om
din golden har DKK-stambog, for som oftest skal man have DKK-stambog for at
gå i retrieverklubben, men det plejer at være fin træning og der bliver man
også introduceret til apporteringstræningen og det synes de fleste
retrievere jo er enormt sjovt.

http://www.drk-nordjylland.dk/

Med venlig hilsen

Camilla Juelsgaard Jørgensen
www.juelsgaard.com

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-10-05 06:06

"Camilla Juelsgaard Jørgensen" skrev i en meddelelse ...

> [...]
> også introduceret til apporteringstræningen og det synes de fleste retrievere jo er enormt sjovt.

Der er DKK-stambog på den, så det er jo en mulighed.
Men er det for lang tid at vente til januar?

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 06:47

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Men er det for lang tid at vente til januar?

Det kommer jo an på, hvor meget du træner med hvalpen allerede nu ?

På en gåtur i byen møder man jo tit andre hunde, som hvalpen kan hilse på.
Derudover bliver den vænnet til trafik og andre sære lyde. I skoven kan man
træne indkald osv.
Så er både dig og hund lidt forberedte, når i møder til hvalpetræningen.

Sit, dæk, søg osv. kan man også sagtens træne hjemme i hus eller have.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-10-05 05:20

"Hornbech - Nuuk" skrev i en meddelelse ...

> Vi var meget begejstret for schæferklubbens hvalpehold. Vi har en Rottweiler, og de lukker også andre racer ind.

Jeg har ikke rigtig kunne finde noget om hvalpehold på den lokale hjemmeside.

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 15-10-05 10:59

> Jeg har ikke rigtig kunne finde noget om hvalpehold på den lokale
> hjemmeside.

Prøv at ringe til dem! Da vi gik der, var der løbende optag, og så vidt jeg
kan se, er det stadig Minna, der er hvalpetræner, så jeg tror ikke, der er
ændret på det.

Prøv det, prøv det!

/Kim

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-10-05 11:08

> [...]
> Hvalpen er en Golden Retriever på 9 uger.
> Har prøvet DCH i Lindholm, men der starter først nyt hold til januar,

Du kunne jo prøve at høre i DCH Aalborg, det kan være de starter tidligere.

http://www.dch-aalborg.dk/

M.V.H.....Benny..

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-10-05 06:08

"Benny Mortensen" skrev i en meddelelse ...

> Du kunne jo prøve at høre i DCH Aalborg, det kan være de starter tidligere.

Selvfølgelig