Spørgsmål om trådløst netkort...
Fra : Magnus

Dato : 12-10-05 18:27

Jeg vil anskaffe mig et trådløst netkort til min bærbare pc men jeg ved
overhovedet ikke hvad jeg skal vælge.

Det skal være et som er let at sætte op og virker under XP når lige man har
brug for det.

Derudover så har jeg en PDA var det en god ide at købe et netkort i
CompactFlash format da jeg har en PMCIA kort i min bærbare PC som kan læse
CompactFlash kort og derved vil jeg måske kunne benytte det samme kort både
i min PC og i min PDA?

Hvad kan anbefales?

/Magnus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-10-05 18:48

Magnus wrote:
> Hvad kan anbefales?
> /Magnus

At spørge i gruppen, der handler om trådløst netværk

News:dk.edb.netvaerk.traadloest

Jan

Fra : Magnus

Dato : 12-10-05 18:49

Ja selvfølgelig jeg viste ikke der var sådan en

Sorry...

/Magnus