Mitzi er blevet fundet Hurra
Fra : Melanie

Dato : 12-10-05 16:25

Hej Ng

Jeg har tidligere skrevet om vores kat Mitzi der løb væk i slutningen af
Juni i år. Vi har ledt og ledt efter hende i en md. men intet hørt eller
set. Pludselig i dag ca. 4 md. efter hun blev væk får vi et opkald, for en
dame havde set hende. Mitzi er øremærket men har også et halsbånd af 50%
elastik på med skilt i med navn, adr., og tlf. nr. Mitzi er nu hentet og ser
rigtig godt ud. Faktisk lidt buttet, så hun er blevet fodret godt. Damen der
ringede arbejder i et feriecenter under 8 km. væk og gæsterne i sommerhusene
har nok fodret hende siden hun er så godt i stand. Rart at have hende hjemme
igen og hun er åh så kælen. Vi har købt hende på internatet i marts i år, så
hun var her ikke så længe før hun blev væk. Hun enes dengang ikke så godt
med vores anden kat Misse, men lige nu går det fint. Siden da har vi også
købt to killinger på internatet og de tager det også fint at Mitzi er her
igen. Spændende at se hvad der kommer til at ske. Ville bare lige dele min
glæde med jer.

Mvh Melanie

Fra : Mariann Juhl

Dato : 12-10-05 16:34

Hejsa Melanie

Åh det var dejligt at høre! Det må bare være skønt at have hende
hjemme igen Tillykke!

Med venlig hilsen

Mariann

Fra : Denise

Dato : 12-10-05 16:50

Hej Melanie
En dejlig nyhed at få, hvor var det dejligt I fik missen igen
Og tak for opdateringen

--
Hilsen Denise

Fra : Nina Søgaard

Dato : 12-10-05 20:42

> Denise skrev:
> Hej Melanie
> En dejlig nyhed at få, hvor var det dejligt I fik missen igen
> Og tak for opdateringen
>
> --
> Hilsen Denise

Hej Melanie

Tillykke, det er jo bare fantastisk!!!
Man ved aldrig med de små væsner, og hun har jo virkelig bevist at man
aldrig skal opgive håbet helt!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk - Nu med killinger

Fra : Kate

Dato : 22-10-05 12:18

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> wrote in

> Siden da har vi også
> købt to killinger på internatet og de tager det også fint at Mitzi
> er her igen. Spændende at se hvad der kommer til at ske. Ville
> bare lige dele min glæde med jer.

Det er dejligt at Mitzi kom hjem til jer igen. Kender desværre godt til
at miste en kat uden at vide hvad der skete den Så jeg glæder mig
på jeres vegne

Hvordan går mellem hende og de nye banditter?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Melanie

Dato : 22-10-05 13:39

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på jeres vegne
>
> Hvordan går mellem hende og de nye banditter?

Hej Kate

Det går faktisk rigtig godt. Mia og Maya er nysgerrige men stadig lidt bange
og hvæser af hende og omvendt. Misse ser lidt ligeglad ud, men vil ikke for
tæt på hende men ellers er hun som hun plejer. Det tager nok lidt tid før
alt er normalt for dem alle, men det ser lågene ud *SS*

Mvh Melanie