Puha
Fra : Bo Christensen

Dato : 12-10-05 14:51

Bamse, vores herlige berner på 3 år havde problemer med at rejse sig i
fredags,
det var gået over lørdag. Vi var naturligvis HD-bange, og jeg fik idag lavet
røngten
billeder, med de fineste A-hofter mulige, sikken en lettelse

Vi ses i parken.
mvh bo (og bamse)

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-10-05 18:15

"Bo Christensen" <bo@anet(slet).dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lavet
> røngten
> billeder, med de fineste A-hofter mulige, sikken en lettelse

Hej Bo
Ja, Pyha, sikke en lettelse. Godt at hofterne var fine. Hvad mon så hans
problemer skyldtes?
Hilsen Vibeke

Fra : Bo Christensen

Dato : 12-10-05 19:55

> Ja, Pyha, sikke en lettelse. Godt at hofterne var fine. Hvad mon så hans
> problemer skyldtes?
Bamse er en hun-hund :D
måske en nerve der sad i klemme, måske har hun slået sig,
det kan ikke afgøres tror jeg
mvh bo

Fra : makkerlone

Dato : 14-10-05 07:42

Hej Bo

Hvordan kan du få et HD resultat så hurtig?
Normalt tager det minimum 3 uger at få resultatet fra DKK.
Men det var måske dyrlægen, der vurderede det til A-hofter?

Lone S

Fra : Bo Christensen

Dato : 20-10-05 11:51

>Hvordan kan du få et HD resultat så hurtig?
>Normalt tager det minimum 3 uger at få resultatet fra DKK.
>Men det var måske dyrlægen, der vurderede det til A-hofter?
Det er dyrlægens vurdering
/bo