Herning Sportsfiskerforening
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-06-01 07:18

UNDSKYLD!

Jeg har med urette ytret mig om Herning Sportsfiskerforenings Skjern
Å-vand - eller rettere - mangel på samme.

Det beklager jeg dybt.

Det viser sig, at HSF og Sønder Felding Lystfiskerforening har stort set det
samme antal km. Skjern Å vand. Det bortforklarer dog ikke, at et medlemsskab
af HSF er mere end dobbelt så dyrt som et medlemskab af SFL.

Samtidig vil jeg subjektivt påstå, at SFL's stykker (som ligger længere mod
vest) er væsentligt bedre end HSF's stykker.

Det skal ikke ændre ved min uforbeholdne undskyldning til Henrik Lodahl fra
Herning Sportsfiskerforening.

Det får mig til at tænke på en lille anekdote, som jeg desværre ikke husker
i detaljer - men det er noget i retning af:

En politiker tager ordet på borgen. Synligt utilfreds ytrer han, at
halvdelen af tingets folkevalgte er nogle idioter. En sådan påstand må man
naturligvis ikke komme med på dette hellige sted, så tingets formand beder
straks den pågældende politiker om at trække sin udtalelse tilbage.
Politikeren går igen på talerstolen og siger frejdigt:" Undskyld! Halvdelen
af de tilstedeværende er ikke idioter".

Knæk&Bræk

Jan Bang Jensby