Modemforbindelse med K750i
Fra : Hornbech

Dato : 11-10-05 19:06

Jeg vil gerne kunne anvende min K750i til at skabe forbindelse til
internettet med usbkablet.
Jeg har været inde i Sony Ericsson Mobile Networking wizard her vil den ha
et telefonnummer samt brugernavn og adgangskode.
Skal man have telefonnummer samt brugernavn og adgangskode.når man vil
forbinde via GPRS.

Jeg har SONON abonnement
Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak
René

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 11-10-05 20:03

> Skal man have telefonnummer samt brugernavn og adgangskode.når man vil
> forbinde via GPRS.

Kun et telefonnummer.

> Jeg har SONON abonnement
> Hvad skal jeg gøre?

Lav en opkaldsforbindelse i Windows, lad den bruge din telefon som modem, og
sæt telefonnummeret til *99#. Ingen brugernavn og password.

--
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Hornbech

Dato : 11-10-05 20:44

Jeg kan godt få den til at få forbindelse nu, men når jeg forsøger at åbne
en internet side eller noget andet på nettet så skriver den "åbner siden" og
efter lidt tid så kommer den med "siden kan ikke vises.

Hvad gør jeg

Mvh

René

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-10-05 19:55

> [...]
> en internet side eller noget andet på nettet så skriver den "åbner siden"
> og efter lidt tid så kommer den med "siden kan ikke vises.

Har du både GPRS og MMS sat op på din telefon? Umiddelbart tyder det nemlig
på, at du ringer op via din MMS-opsætning. Det er muligt, men så får du ikke
adgang til noget. Prøv at ændr opkaldsnummeret til *99***1#. Virker det
ikke, så skift 1-tallet ud med et 2-tal.

Virker det heller ikke, så skriv igen .

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 11-10-05 20:20

Kender ikke lige SONON....

Er det godt, og billigt ?

Måske mener du SONOFON, og det er noget helt andet.

/F

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-10-05 19:54

> Kender ikke lige SONON....
>
> Er det godt, og billigt ?
>
> Måske mener du SONOFON, og det er noget helt andet.

Hvorfor spilder du vi andres tid? Hvis du kan svare manden så skriv, ellers
så lad være. Det, at du ikke har svaret tager jeg som en indikation på, at
du ikke kan hjælpe.