Samsung D600
Fra : \(6400\) Futte

Dato : 11-10-05 12:57

Er der nogen der ved hvornår den nye Samsung D600 udkommer i DK.

- Så den forleden i Go' Morgen Danmark på TV2

/F

Fra : Hugo the Boss

Dato : 11-10-05 16:06

Prøv:
http://www.gooby.dk/shop/product_info.php?products_id=4635

v.h.
Hugo

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 11-10-05 16:58

Takker for link. Syntes godt nok prisen er noget højere end det jeg har hørt
at den skulle koste - nemlig ca. 2500,-

/F

Fra : Hugo the Boss

Dato : 11-10-05 21:06

Hej igen

Hvis det fra Go`morgen Danmark sagde han at det var 4500Kr. Hvor du har det
med de 2500kr. kan det være for en D500.