netværk via modem problem
Fra : Capt´n Mauser

Dato : 08-06-01 07:12

Hej gruppe

Jeg har det problem at jeg på min WinMe ikke kan få netværk via modem
forbindelsen til at huske det sidste nummer jeg har ringet op til.
Den bliver konsekvent ved med at sætte mit eget nummer ind foran det nummer
jeg vil ringe op til.
Selv om jeg sletter det, ringer op og afslutter på behørig vis er nummeret
sat ind igen næste gang jeg prøver.

Nogen der har en god idé ?

På forhånd tak
CM

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 08-06-01 07:33

> [...]
> jeg vil ringe op til.
> Selv om jeg sletter det, ringer op og afslutter på behørig vis er nummeret

Når du opretter en forbindelse med WinME's Wizard skal du jo indtaste
nummeret på den internet provider som du vil ringe op til, ikke dit eget
tlf. nummer.
Det hjælper ikke at rette nummeret på opkalds vinduet, det skal rettes på
selve opkalds ikonet.

Fra : Capt´n Mauser

Dato : 08-06-01 10:30

Er jeg opmærksom på, og på selve ikonet står kun min internetudbyders
telefonnr.

Tak alligevel ......

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 08-06-01 20:16

"Capt´n Mauser" <captnmauser@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9fpqbq$s1a$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> jeg vil ringe op til.
> Selv om jeg sletter det, ringer op og afslutter på behørig vis er nummeret

Prøv på http://www.winhelp.dk/index5.html - Netværk via modem m.m.
- Netværk via modem gemmer ikke mit kodeord - der står en forklaring.

Venlig hilsen
Erik Olsen