SE 500i eller ES K700
Fra : gc

Dato : 11-10-05 08:54

Jeg skal have ny mobil.
Jeg vakler lidt mellem SE 500i eller SE K700.

Jeg synes ikke der er så stor forskel.
lidt større skærm på K700 men 500i er 10mm tyndere.

Er der nogen der har nogen foreslag til hvad jeg skal vælge.
evt. flere plusser og minusser.

/Gert

Fra : Jesper Laursen

Dato : 11-10-05 10:15

"gc" <gertc@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt større skærm på K700 men 500i er 10mm tyndere.
>
> Er der nogen der har nogen foreslag til hvad jeg skal vælge.

Hvis vi snakker K500 og K700i, vil jeg helt klart foretrække K700i'eren.
Denne har både radio og bluetooth. Ligeledes synes jeg, at kameraet er bedre
og 700'eren har også kameralys. Displayet virker også en tand bedre.

Fra : gc

Dato : 11-10-05 10:55

> [...]
> bedre
> og 700'eren har også kameralys. Displayet virker også en tand bedre.

Ok, tak.
(iflg. www.mobilvalg.dk har de begge radio)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-10-05 17:52

In article <434b6f8d$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, gc wrote:
> [...]
> lidt større skærm på K700 men 500i er 10mm tyndere.
>
> Er der nogen der har nogen foreslag til hvad jeg skal vælge.

Du kan få fulde datablade hos developer.sonyericsson.com

K700i: Skærm 176x220, shared memory for storage: 41MB, Bluetooth
K500: Skærm 128x160 pixels, 12MB storage.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 11-10-05 18:51

gc wrote:
> Jeg vakler lidt mellem SE 500i eller SE K700.

Jeg var i samme situation for en uges tid siden - jeg endte faktisk med
at købe den lidt biligere K300i - og er godt tilfreds. Det er i bund og
grund en k500i i en lidt anden indpakning og mindre skærm (samme software).

Jeg bruger en k750i på jobbet - og selvom den naturligvis er i en klasse
for sig har k300i til rigelighed den funktionalitet jeg skal bruge uden
for jobbet.

Rent faktisk er k300i'ere langt hurtige end k750i'eren - langt hurtige
opstart og også betydeligt hurtige hvad menu'erne angår.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk