Kan pludselig ikke mere besøge enkelte hje~
Fra : COZ

Dato : 11-10-05 08:39

Mine brugere kan pludselig ikke mere besøge nogle bestemte hjemmesider.
De kan godt besøge dr.dk, men ikke nordea.dk samt politi.dk.
Hvad kan dette skyldes?

Fra en alternativ forbindelse virker alle disse sider fint.

/C

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 11-10-05 08:48

COZ wrote:
> Mine brugere kan pludselig ikke mere besøge nogle bestemte hjemmesider.
> De kan godt besøge dr.dk, men ikke nordea.dk samt politi.dk.
> Hvad kan dette skyldes?

Prøv med traceroute og se, hvor kæden hopper af.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 11-10-05 09:47

> Prøv med traceroute og se, hvor kæden hopper af.

På Windows hedder traceroute tracert

Niels Dybdahl

Fra : COZ

Dato : 11-10-05 10:33