Omplacering :-)
Fra : Gitta & Ole Christen~

Dato : 10-10-05 15:38

Hej Alle

Syntes jeg lige ville lade jer vide lidt omt den hund Trine søgte ny hjem
til Fredag :
det er ikke en Tervueren her fra mig ," så Bodil der var ikke nogen hund til
dig " men jeg har taget hende hjem på gården.

Ida som hunden nu bliver kaldet er en super dejlig social hund, hun er
kommet ind i en flok på 12 hunde , hvor alle leger med hinanden.
Hun er en hund der skal bruge sin hjerne hver dag , som det ser ud ny bliver
hun muligvis uddannet til servicehund.

Hilsen
Fra Ida & Gitta

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-10-05 15:58

"Gitta & Ole Christensen" <occ@mail.dk> writes:

> det er ikke en Tervueren her fra mig ," så Bodil der var ikke nogen
> hund til dig " men jeg har taget hende hjem på gården.

Så som I kan se, så havde jeg ret, da jeg sagde, at hun var kommet til
et godt sted. :)

Det var så skønt at se hvordan hele flokken tog godt imod Ida i går.
Og hvor var det hyggeligt med alle de hængetræer og kælepotter Gitta
har.

Så jeg er helt sikker på at Ida nok skal få det rigtig godt. Stor tak
til Gitta for at hjælpe os.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : fam. Ager

Dato : 10-10-05 17:03

"Gitta & Ole Christensen" <occ@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun er en hund der skal bruge sin hjerne hver dag , som det ser ud ny
> bliver hun muligvis uddannet til servicehund.

det lyder rigtig dejligt!
lækkert at høre at det går så godt nogen gange!
mvh. marie