"Kat i Hjemmet" - klistermærker
Fra : Sidsel

Dato : 10-10-05 14:42

Hej,

Jeg er så småt ved at flytte ind hos kæresten og må indse at mit dejlige
"kat i hjemmet" klistermærke ikke sådan lige er at flytte - men hvor får
man et nyt? Jeg kan simpelthen ikke opdrive et og det er ved at drive
mig til vanvid... :/ Det er den eneste lejlighed i opgangen man må have
dyr i og derfor er det extra vigtigt at have et skilt i tilfælde af at
der sker noget...

- Sidsel

Fra : Futte

Dato : 10-10-05 14:49

Når jeg får øremærket katte, sender de disse klistremærker ud, sammen med
alt muligt andet materiale, så mon ikke de fås hos kattens værn.

Mvh

Fra : Sidsel

Dato : 10-10-05 14:51

Jeg har lige været ude hos Kattens Værn som frivillig, men der har de
ingen siger de, jeg ved ikke om det er anderledes fordi det er Aalborg
afdelingen, men umiddelbart havde de ingen.

- Men tak for forslaget :)

- Sidsel

Fra : Bettina Hansen

Dato : 10-10-05 15:06

Futte wrote:
> Når jeg får øremærket katte, sender de disse klistremærker ud, sammen med
> alt muligt andet materiale, så mon ikke de fås hos kattens værn.

Jeg mindes nu ikke at have fået disse klistermærker når mine katte er
blevet øretatoveret (den første for ~17 år siden og de sidste to for 6-7
måneder siden), men det er da muligt at jeg husker forkert.

Jeg har stadig det sidste materiale liggende derhjemme så jeg kan kigge
efter når jeg kommer hjem - hvis jeg har fået dem har jeg to som jeg
ikke har brug for og som Sidsel derfor er velkommen til at få. Selv
bruger jeg "Levende dyr i hjemmet"-mærkerne fra Dyrefondet og det vil
jeg blive ved med da vi også har chinchillaer...

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Bettina Hansen

Dato : 10-10-05 14:52

Sidsel wrote:
> [...]
> mig til vanvid... :/ Det er den eneste lejlighed i opgangen man må have
> dyr i og derfor er det extra vigtigt at have et skilt i tilfælde af at

Hos Dyrefondet (dyrefondet.dk) kan du gratis få dørmærker hvor der står
"Levende dyr i hjemmet". "Kat i hjemmet"-mærket kender jeg ikke, men mon
ikke at det er Kattens Værn eller Inges Kattehjem der står bag det(?)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Futte

Dato : 10-10-05 15:18

Har Falck ikke disse mærker?

Fra : Sidsel

Dato : 10-10-05 19:08

Futte wrote:
> Har Falck ikke disse mærker?
>
> Lene

Nej, Falck ringede jeg nemlig også til, de henvendte mig til en
skiltemager... :s

- Sidsel

Fra : Sidsel

Dato : 10-10-05 19:14

Bettina Hansen wrote:
> Hos Dyrefondet (dyrefondet.dk) kan du gratis få dørmærker hvor der står
> "Levende dyr i hjemmet". "Kat i hjemmet"-mærket kender jeg ikke, men mon
> ikke at det er Kattens Værn eller Inges Kattehjem der står bag det(?)

Så er der sendt bud efter sådan et par, tak for hjælpen! :)

- Sidsel

Fra : Helle

Dato : 10-10-05 16:46

> [...]
> og derfor er det extra vigtigt at have et skilt i tilfælde af at der sker

Hejsa.

Kontakt Royal Canin - det har jeg gjort og de har nogen trekantede
klistermærker hvor der står kat i hjemmet.

Mvh Helle

Fra : CC

Dato : 10-10-05 18:46

"Sidsel" <sidsel@midgaardskatte.dk> wrote in message
> [...]
> og derfor er det extra vigtigt at have et skilt i tilfælde af at der sker

Har selv lige registreret 4 katte hos kattens værn og fik en stak foldere
for hver kat der blev
registreret inklusiv ovennævnte klistermærker.

Såfremt du ikke har mulighed for ellers at opspore mærket, må du gerne få et
par stykker hos
mig.

hilsen
Claus

Fra : Sidsel

Dato : 10-10-05 19:13

Claus wrote:
> Har selv lige registreret 4 katte hos kattens værn og fik en stak foldere
> for hver kat der blev
> registreret inklusiv ovennævnte klistermærker.

Jeg fik også mit første klistermærke på den måde, men desværre var de
ikke så lette at finde flere af. Jeg har lige sendt afsted til
dyrefondet for at få et par af deres klistermærker, men ellers rigtig
mange tak for tilbuddet! :) - Og det samme gælder andre der har tilbudt
hjælp! :)

- Sidsel

Fra : Søren LH

Dato : 10-10-05 19:31

> [...]
> at få et par af deres klistermærker, men ellers rigtig mange tak for
> tilbuddet! :) - Og det samme gælder andre der har tilbudt hjælp! :)

Her kommer lige et dumt spørgsmål, men hvorfor er det egentlig at man gerne
vil have sådan et skilt på sin dør?

Mvh
Søren

Fra : Futte

Dato : 10-10-05 19:52

En rigtig god idé hvis der f.eks udbryder brand i hjemmet, så kan
brandfolkene/politi m.m. se der er levende dyr i hjemmet.

M.vh

Fra : Søren LH

Dato : 10-10-05 20:01

"Futte" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> En rigtig god idé hvis der f.eks udbryder brand i hjemmet, så kan
> brandfolkene/politi m.m. se der er levende dyr i hjemmet.
>
> M.vh
>
> Lene

Hvad vil de så gøre, som de ellers ikke ville have gjort?

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 20:27

> Hvad vil de så gøre, som de ellers ikke ville have gjort?

Det er ikke så meget et spørgsmål om hvad de vil gøre, men mere om, at de
forskellige der skal ind i lejligheden "uopfordret" lige tager hensyn til,
at der er dyr/kat/hund i lejligheden når de åbner døren.

Tina

Fra : Carina

Dato : 10-10-05 20:08

En rigtig god ide er også at skrive hvormange dyr der er tale om, Dvs at på
mit er der tilføjet:
3 hunde
1 kat
og disse er sat på alle indgangsdøre, både have og hoveddør.

Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-10-05 22:12

Kan købes hos Inges-kattehjem for...2kr. pr stk. :)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 11-10-05 16:14

Hvis der er en der ligger inde med sådan et klistermærke og vil ofre et
frimærke på mig vil jeg da meget gerne have sådan et. Sidder altid og
skriger : PAS PÅ KATTENE når folk kommer. Måske et sådan mærke kunne gøre
folk lidt mere opmærksomme

Linda