Diætmad
Fra : Lene

Dato : 09-10-05 16:47

Hej alle..

Lille Bulder har haft tynd mave. Igår aftes startede jeg så op med
(over)kogt ris, ærter og torsk.
Så vidt jeg kan se, har han ikke siden i går aftes været på bakken, kun lidt
tisseri. Og nu bliver jeg altså i tvivl: En killing på ca. 2½ måned.. hvor
tit skal de på bakken med afføring? Har jeg stoppet hans mave for meget?
MVH Lene

www.hoodiakaktus.dk
www.eftdanmark.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-10-05 21:58

<klip>
> [...]
hvor
> tit skal de på bakken med afføring? Har jeg stoppet hans mave for meget?

Så hurtigt tror jeg nu ikke det går, fra tynd mave til forstoppelse. De
killinger jeg lige har haft, de sked op til 4-5 gange. Stort set hver gang
de havde fået mad, og det fik de 4-5 gange om dagen :o (de var ca. 3 mdr.)
Undlad risene, kog torsken og ærterne og mos det derefter i det vand du
har
kogt fisken i, der er nemlig en del vitaminer i vandet.
Nu er det jo mandag imorgen, så ring og ta' en snak med dyrlægen, hvis der
ikke er afføring mindst 2 gange i døgnet - det er mit råd

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-10-05 22:39

In article <4349845e$0$49018$14726298@news.sunsite.dk>, Heidi, Miver og
Mulles mor <zasha_x@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

> Så hurtigt tror jeg nu ikke det går, fra tynd mave til forstoppelse

Nej hvis katten ellers er frisk nok, tror jeg det er fordi tarmsystemet
er tømt efter diarréen. Jeg ville se tiden an til i morgen, om der så
ikke sker noget

--
Knus fra Ann R