Min velafrettede slave
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-10-05 16:27

Kære andre katte på listen.
Jeg vil fortælle jer om, hvor velafrettet en slave jeg har. Jeg har også
haft hende i et par år, så det manglede bare andet!
I morges fik jeg frisk vand og mad, inden hun satte kaffe over til sig
selv.
Jeg slæbte naturligvis noget af maden ud på gulvet, så hun var ved at
skvatte over mig, da hun skulle hente kaffe.
Bagefter tømte hun gruset af min bakke og gave mig dejligt, nyt grus, jeg
straks satte mig til at sk*** i.
Men det bedste var, at hun hev dynebetrækket af sin sommerdyne og redte
seng
med den dejlige tykke vinterdyne, så jeg havde et sted at tage min
formiddagslur.
Da jeg var færdig med den, kunne jeg lægge mig op i blæserstrømmen fra
hendes computer. Og så var det, jeg fandt på at skrive til jer, så I kunne
læse om, at slaver slet ikke er en tosset ting

Miav og potedask til alle I andre katte med slaver
fra Svedske - http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=608

Fra : Hanne Engermann

Dato : 08-10-05 20:53

> [...]
> fra Svedske - http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=608

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1177 spam-mails.

Kære Svedske
Du har vist nok haft en pote for langt fremme på tastaturet. Da jeg
ville se, hvad du er for en størrelse, kom jeg ikke længere end til din
madmor's hjemmeside, for da jeg trykkede på dit navn, endte jeg et
mystisk sted - uden Svedske.

Jeg skulle hilse dig fra de femten herskere her i huset. De stakler har
kun én slave, nemlig mig, så jeg har nok at gøre. De har nu også to
"halvslaver". men de er bare lidt dumme. De forstår ganske vist det
meste kattesprog, men kan kun selv sige VOV. - Du kan hilse på dem her
www.mega-mco.dk
(Har prøvet at sende denne hilsen før, men den kom ikke frem)

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar