Fusk med Amazon.com?
Fra : Filip

Dato : 07-10-05 14:34

Hej Ng

Jeg kan ikke overskue om der er noget fusket ved dette køb på amazon.com
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/detail/-/wireless/B0009LP6O0/rebate-info/002-3703021-5282421

Så vidt jeg kan tyde denne rabat så kan jeg få telefonen til 99$. Passer
det? og hvordan er det lige med skat i DK???

Kan I hjælpe mig???

Filip

Fra : Fischer

Dato : 07-10-05 14:59

> Jeg kan ikke overskue om der er noget fusket ved dette køb på amazon.com
> http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/detail/-/wireless/B0009LP6O0/rebate-info/002-3703021-5282421

Det er med abonnement (new service plan) hos Cingular.
Og det vil nok kræve at man bor i USA.

*Fischer

Fra : Filip

Dato : 07-10-05 16:06

> [...]
> Og det vil nok kræve at man bor i USA.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Øv. nu troede jeg lige jeg havde fundet et godt tilbud. Men er der nogen der
ved hvor man kan købe den ellers på nettet. Jeg kan ikke finde en side med
den. (helst i DK)

Filip

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-10-05 19:34

On Fri, 7 Oct 2005 17:06:16 +0200, "Filip" <annonym@get2net.dk> wrote:

>Øv. nu troede jeg lige jeg havde fundet et godt tilbud. Men er der nogen der
>ved hvor man kan købe den ellers på nettet. Jeg kan ikke finde en side med
>den. (helst i DK)

Det er nok fordi den ikke er markedsført i Danmark under det navn

Kig efter en SPV c500, Qtek 8010/8020 eller iMate SP3/SP3i - så finder
du den samme (dog ikke til den pris!).

Fra : Filip

Dato : 08-10-05 15:43

> Kig efter en SPV c500, Qtek 8010/8020 eller iMate SP3/SP3i - så finder
> du den samme (dog ikke til den pris!).

Jeg har været ved at kikke lidt efter Qtek 8080, men kan ikke finde særlig
mange reviews på den. Findes den under et andet produktnavn, eller er der
nogen der kan linke mig derhen???

Filip

Fra : D9N

Dato : 07-10-05 22:48

du kan vælge at købe den uden serviceplan til 354.20$

D9N

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-10-05 00:49

On Fri, 7 Oct 2005 23:47:53 +0200, "D9N" <d9n@remove-this-d9n.dk>
wrote:

>du kan vælge at købe den uden serviceplan til 354.20$

plus fragt, told og moms.....