Kan en kat lære ...
Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 07-10-05 09:47

.... ikke at slæbe døde mus ind under sengen? Vi tilstræber naturligvis at
holde øje med dem. Efterhånden som der bliver koldere, og der bliver længere
mellem åbne døre og vinduer, bliver problemet heldigvis mindre. Men hvis
nogen har et fif, vil jeg gerne høre det.

/Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-10-05 10:11

Hornbech - Nuuk wrote:
> [...]
> mellem åbne døre og vinduer, bliver problemet heldigvis mindre. Men hvis
> nogen har et fif, vil jeg gerne høre det.

Måske vil de nærmere opdage at det iriterrer jer, og så vil de bare
slæbe endnu flere ind

Mine katte er totalt slamberter til den slags, specielt om morgenen
når gerne vil have at man står op, så væsser de klør i alt muligt og
er generelt en plage

// Hans, der vist er en kende useriøs :)
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43