"Automatisk svartilstand" på W800?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-05 23:54

Jeg kan ikke få fonen til selv at løfte røret ved hjælp af indstillingen
"Automatisk" under "Svartilstand" - er der nogen hér der har større held?
Hans

Fra : Fischer

Dato : 07-10-05 04:57

> Jeg kan ikke få fonen til selv at løfte røret ved hjælp af indstillingen
> "Automatisk" under "Svartilstand" - er der nogen hér der har større held?

Plejer det ikke kun være en mulighed ved brug af håndfri?

*Fischer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-10-05 08:09

Fischer skrev:

> Plejer det ikke kun være en mulighed ved brug af håndfri?

Ikke ved fx. en T68i - dér har vi genneført det tidligere.

Da min W800 i går - trods "Automatisk" opsætning ikke løftede røret - *var*
det med "håndfri"
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-10-05 23:19

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg kan ikke få fonen til selv at løfte røret ved hjælp af
> indstillingen "Automatisk" under "Svartilstand" - er der nogen hér
> der har større held?

Fik svar fra SE's support:

Hvis man indstiller telefonen til selv at "løfte røret" mens man har "Bærbar
håndfri" sat til skal headsættet være tilsluttet under opsætningen
Hans