Sikkerhedskopi af Nokia 6680
Fra : jens jensen

Dato : 06-10-05 21:27

Jeg jeg har været uheldig og har fået en virus på min Nokia 6680, jeg har
ingen sikkerhedskopi af originalopsætningen. er der en som kan hjælpe med
med at skaffe en original opsætning igen?

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 17:19

jens jensen wrote:
> Jeg jeg har været uheldig og har fået en virus på min Nokia 6680, jeg
> har ingen sikkerhedskopi af originalopsætningen. er der en som kan
> hjælpe med med at skaffe en original opsætning igen?

Er det Caribe?

Du er sikkert klar over det, men når du har fået virus på din
Symbian-telefon har det ikke noget med uheld at gøre - nærmere naivitet. De
vira til Symbian, der er ude nu kan kun smitte, via BT hvis man selv manuelt
accepterer at den sendes til ens telefon og derefter manuelt accepterer at
programmet installeres på ens telefon.

Nok moralprædiken... ;)
Her er måden at resette sin Nokia S60-telefon på:

Sørg for at tage backup af de ting du vil gemme på den. Enten til SIM-kortet
eller til en PC.

Når du er klar til at formatere telefonen, slukker du den, tryk og hold
'grøn', '3' og '*' nede mens du tænder telefonen igen. (kræver lidt
øvelse...)
Når formateringen går i gang slipper du bare tasterne igen og venter på at
den bliver færdig. Sørg for at have fuld batteri inden du gør det.

Ovenstående operation nulstiller ALT hvad der ligger på telefonen (ikke på
mem-kortet), så den bliver som da du købte den fra ny.

Zulu