Til Kari
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-10-05 16:24

Har du modtaget giften???

Hilsen Linda

Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-10-05 16:37

Ja ville have skrevet til dig senere i aften Nu skal vi bare lige have
lagt en slagplan. Kan jo ikke forgifte hele huset på en gang.
Tusind tak for det Bliver så glad når jeg der er et helt fremmed
menneske der gider gøre sådan noget for mig.

Mvh Kari

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43454042$0$12401$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-10-05 16:45

Jamen det var da så lidt. Jeg har en hel flaske til at stå endnu og jeg
skulle ikke bruge det til noget (men det er selvfølgelig rart at have hvis
der skulle komme nogle krapyler af en eller anden slags .
Så håber jeg da bare at det kan tage lopperne og æggene. Så kan du jo altid
købe noget mere hvis det viser sig at være effektivt. Held og lykke med det.

Hilsen Linda

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-10-05 22:30

In article <43454042$0$12401$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Linda
Hedegaard Jensen <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote:

> Har du modtaget giften???
>
> Hilsen Linda

*ggg*
Herlig besked at læse, hvis man ikke ved hvad det drejer sig om...

--
Knus fra Ann R