Hvalpetræning i Odense
Fra : Webpoint

Dato : 06-10-05 13:45

Hej

Er der nogle, som ved hvor jeg kan starte hvalpetræning, med min jack
Russell i Odense ?

Har søgt avis og google uden større held

Kim

Fra : Snasse

Dato : 06-10-05 16:03

> Er der nogle, som ved hvor jeg kan starte hvalpetræning, med min jack
> Russell i Odense ?
>
> Har søgt avis og google uden større held
>
> Kim

Hej Kim

Jeg har kun kendskab til disse 2 steder, men ved ikke noget om hvornår de
starter hold igen.

http://www.hunderespekt.dk/
http://www.dch-odense.dk/

--
Susanne
www.millepigen.dk

Fra : Anette

Dato : 06-10-05 21:52

Snasse wrote:
> [...]

Vi træner hos Pia i Brylle/ Frankfri - hun er rigtig god! ( Vi holder
vinterpause lige nu - februar)
http://home.tiscali.dk/8x240516/

Ellers er der flere muligheder her
http://www.dkk-kreds3.dk/

God fornøjelse

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Snasse

Dato : 13-10-05 08:53

Hvis du stadig ikke har fundet et hvalpehold, så kig i ugeavisen odense på
side 70. Der er en annonce med hvalpemotivations træning med start 30.
oktober.

--
Susanne
www.millepigen.dk