vægtvogterne ( en tjeneste )
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-10-05 10:09

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen af jer bruger der er medlem af vægtvogterne.
Hvis der er en, ville jeg spørge om du vil gøre mig en STOR tjeneste

Det ligger sådan at jeg selv for et års tid var medlem og købte deres
butiksguide, så bare har været mig en stor hjælp. Nu ligger det sådan at den
efterhånden er meget slidt, og jeg kunne godt buge en ny, problemet er bare
man ikke kan købe en ny når man ikke er medlem.

Hvis du er medlem, kunne jeg så få dig til at købe en for mig? jeg overfører
naturligvis penge til dig, og bor du et sted langt fra mig, betaler jeg
selvfølgelig også porto

Er der nogen der gider hjælpe mig

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Pernille Pehrsson

Dato : 06-10-05 10:25

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4344e995$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> den efterhånden er meget slidt, og jeg kunne godt buge en ny, problemet er
> bare man ikke kan købe en ny når man ikke er medlem.

Hej Bolette.

Prøv at tag op i din gamle "klasse" og spørg om du må købe den. Jeg har
meget svært ved, at tro at de ville sige nej til dig, selvom visse ting kun
kan købes af medlemmer.

Hvis det endelig er, så kan du jo bare give hende/ham bag ved dig i køen
pengene, og købe det den vej. Så kan de jo selv se hvor latterligt det ville
være, at sige nej.

PS. så får de jo også selv løn efter hvor meget de sælger af det
forskellige. Og inde på kontoret kan de jo ikke se om du bliver vejet der
længere eller ej. For dem er det jo blot flere penge i kassen

Kh

Pernille

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-10-05 18:14

"Pernille Pehrsson" <PernpehrFJERNDETTE@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4344ed48$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Hej Pernille

Tak for dit råd, der var ingen problemer, så nu har jeg fået mig en ny, tak
for hjælpen

Knus Bolette
www.bolettes.dk