Underligt sår
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 16:21

Hej alle,

   vores tilgåene kat, som vi har taget til os indenfor de sidste 2 uger,
har over de seneste 3 dage fået et sår i hovedet som vi meget gerne vil
have identificeret årsagen til, så vi kan behandle det rigtigt. Kan
nogen fortælle hvad dette billede fortæller om vores nye mis:

http://www.e-report.dk/mno/misser.jpg

Katten opfører sig som normalt, er kælen og omgængelig - måske en anelse
mere apatisk end vi har set det tidligere. Men den lader ikke til at
have smerter, så vidt jeg kan bedømme.

Håber på at nogen kan hjælpe,

mvh.

Morten

Fra : Futte

Dato : 05-10-05 16:29

Måske kunne det se ud som en byld, men det er svært at se på billedet. Er
det tørt, skorpet, eller er der pus, blod eller....?

Lene
"Morten Nørgaard" <spammenotMno@ursamajorproductionsPLEASEnospam.dk> skrev i
en meddelelse news:4343ef45$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 17:16

Hej Lene,

Futte wrote:
> Måske kunne det se ud som en byld, men det er svært at se på billedet. Er
> det tørt, skorpet, eller er der pus, blod eller....?

Det er fuldstændigt tørt og skorpet. Det ligner ikke at der er størknet
blod med i det, i hvert fald ikke hvad jeg umiddelbart kan se.

Fra : Futte

Dato : 05-10-05 17:30

Hvis det er et sår der ikke ser ud til at ville læges, og det ikke ser
"almindeligt" ud, syntes jeg du bør lade en dyrlæge se på det. Jeg tænker
også lidt på ringorm, men her er min erfaring ikke så stor, så måske andre
bedre kan råde om det.

en meddelelse news:4343fc55$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-10-05 19:37

"Futte" <le_ha@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> også lidt på ringorm, men her er min erfaring ikke så stor, så måske andre

Mit gæt vil også være ringorm hvor der er gået infektion i.
Det bør under behandling af dyrlægen.
Nina

Fra : Gainsbourg

Dato : 05-10-05 20:44

Dyrlæge, dyrlæge, dyrlæge.

God bedring med missen

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 10-10-05 03:04

Hej Morten

Jeg undres engang imellem....hvis du selv fik et "mærkeligt sår " ville du
så ikke søge læge ????? Hvorfor går du ikke til dyrlæge med din kat, det
ender måske med at blive til en kompliceret og meget dyrere affære...og så
er det også synd for din kat....

mange uforstående hilsner
Majbritt

Fra : LB

Dato : 20-10-05 13:15

Hej. Lyder for mig som om det er resterne efter en tæge. Lena