Gode hjemmesider til salg af uægte racekil~
Fra : Eva Køhler

Dato : 05-10-05 15:18

Jeg har fire superskønne 7/8 (for nu at være pedantisk præcis) maine
coon killinger, hvor jeg skal til og af med de tre af dem. Alle tre røde
(to med hvidt) hankatte, der desværre er næsten korthårede. (Kun to i
kuldet blev langhårede, og den ene døde ved fødslen desværre som følge
af at sidde fast for længe)
Jeg vil nu høre om der er nogen der har nogle gode råd til hvilke
hjemmesider jeg skal lægge dem til salg på? Jeg har dem allerede på
dba.dk og gulgratis.dk og vil ind på vildkat.dk, som jeg netop har læst
om herinde.

Og hvis det er nogen der selv er interesserede, så skriv endelig på
yatz@sol.dk (Bruger ikke særligt ofte den jeg er tilmeldt med her)

Med venlig hilsen
Eva Køhler
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 15:40

"Eva Køhler" <mion_96KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmesider jeg skal lægge dem til salg på? Jeg har dem allerede på
> dba.dk og gulgratis.dk og vil ind på vildkat.dk, som jeg netop har læst

Hej Eva !

Prøv også på www.dyrenettet.dk

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Eva Køhler

Dato : 05-10-05 16:25

> Hej Eva !
>
> Prøv også på www.dyrenettet.dk
>
> --
> Mvh. www.tjekmig.dk
> Nyt:
> http://tjekmig.dk/forum/

Den fandt jeg også via vildkat.dk. Den virker god. Men tak for tippet

Fra : Gainsbourg

Dato : 05-10-05 20:47

> dba.dk og gulgratis.dk og vil ind på vildkat.dk, som jeg netop har læst
> om herinde.

www.vildkat.dk er kun for neutraliserede katte
http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=11 selvom der ind i mellem også
er hittekillinger på siden...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Katja Andersen

Dato : 06-10-05 06:27

> Jeg har fire superskønne 7/8 (for nu at være pedantisk præcis) maine
> coon killinger, hvor jeg skal til og af med de tre af dem. > > Med venlig
> [...]

Hvad er uægte racekillinger?????

Hilsen katja

Fra : Denise

Dato : 06-10-05 08:23

"Katja Andersen" <Blue@c4-life.dk> wrote in message

> "Eva Køhler" <mion_96KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er uægte racekillinger?????
>
> Hilsen katja

LOL, det var lige mit morgengrin )
Mit svar vil være huskatte, men mon ikke der menes at der på et tidspunkt
har været blandet racekatte (altså katte med stamtavler) ind i avlen.
Gud ved hvad uægte huskatte er

--
Hilsen Denise
Frivillige donationer til vildkattesiden, se