msn messenger til nokia 6230i
Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 05-10-05 07:34

Kan man få messenger på sin telefon via et program? i så fald hvor
finder jeg et godt program og hvordan ligger man det ind?

Pinga

Fra : D9N

Dato : 05-10-05 10:03

alt efter hvilken udbyder du har ...
men har du CBB så er det her: http://www.cbbim.dk/

har du TDC, Telia, debitel, telmore så er det her:
http://www.msn.dk/mobile/mobile/default.asp

har du sonofon .. så skifter du til CBB *G*

D9N

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-10-05 02:07

on 05 okt 2005 11:03:08a satte D9N sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> har du sonofon .. så skifter du til CBB *G*

Og har du CBB så skifter du til Telmore

Steven

Fra : D9N

Dato : 08-10-05 14:17

øh ?? hvorfor skulle jeg det ??
D9N

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 05-10-05 10:30

Jeg tænkte mere på et javaapplet hvor man bare betalte for GPRS
(hvilket ikke er særlig meget)

Fra : brokmar

Dato : 05-10-05 11:45

Jeg tænkte mere på et javaapplet hvor man bare betalte for GPRS
(hvilket ikke er særlig meget)

prøv http://www.e-messenger.net/

Nederst på siden står hvordan du henter enten Mobile version eller WAP
versionen ned på din mobil.

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 06-10-05 07:14

Prøvede e-messenger igår - var okey, men jeg kunne godt tænke mig et
program jeg kunne installere på min telefon, så jeg bare kunne
benytte det til Messenger..

Fra : Nismo

Dato : 06-10-05 18:49

hejsa.

Prøv at se på denne side.

Jeg bruger denne, og syntes det virker fint.
http://cmessenger.cleverlance.com/en/index.jsp

Nismo

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 07-10-05 21:43

det lyder som et godt program, men desværre har jeg ikke kunne
registrer eller logge på :(

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-10-05 02:09

fr 07 okt 2005 10:43:08p satte sig på en taburet og skrev følgende på et
stykke vådt franskbrød:

> det lyder som et godt program, men desværre har jeg ikke kunne
> registrer eller logge på :(

Jeg ved ikke helt okm Agile messenger er lavet til den telefon men du kan
jo kigge det lidt efter

Steven

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 08-10-05 07:23

desværre er det kun 6260 :(

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 08-10-05 07:52

Fandt dette program som er vildt godt men er desværre ikke gratis

UltraIM Instant Messenger