Remote Desktop
Fra : william

Dato : 04-10-05 19:14

Hej gruppe.
Vi har adgang til virksomhedens LAN hjemmefra via internettet.
Vi har prøvet at teste opstart/kørsel med 3D-CAD-applikation, men det kører
MEGET dårligt.
Er der andet software (f.eks NET-OPS) der er bedre egnet til formålet?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-10-05 19:25

"william" <william@nowhere.moc> crashed Echelon writing

> Vi har prøvet at teste opstart/kørsel med 3D-CAD-applikation, men det
> kører MEGET dårligt.

Alt efter billederne så er 3D-CAD meget grafikintesive, remote control
programmer dur bedst til simpel grafik.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ole

Dato : 04-10-05 19:28

"william" <william@nowhere.moc> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører
> MEGET dårligt.
> Er der andet software (f.eks NET-OPS) der er bedre egnet til formålet?

Problemet kunne også skyldtes mangel på båndbredde på din internet
forbindelse. Jeg kunne forstille mig, at en 3d cad app ville sende masse
data

Ole

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-10-05 19:35

"william" <william@nowhere.moc> wrote:

>Vi har adgang til virksomhedens LAN hjemmefra via internettet.
>Vi har prøvet at teste opstart/kørsel med 3D-CAD-applikation, men det kører
>MEGET dårligt.

Det er vel et spørgsmål om netværks båndbredden - Hvad har virksomheden
ud af huset, og hvad har I ude perifert ?

Jeg kører selv remote desktop over internettet og det fungerer da
rimeligt. Men med en ADSL forbindelse er specielt upload hastigheden
kritisk. 256 kan jeg ikke leve med, men 2048/512 er acceptabel...

<mlr>