Nordsjælland/kbh- Hundetræning?
Fra : Catharina Jensen

Dato : 04-10-05 15:32

Hejsa.
Jeg er den lykkelige ejer af en lille hvalp på 6 måneder, har været skrevet
op til både hundetræning i Hillerød og Lyngby men alle pladser er optaget og
ventelisterne er lange (har været skrevet op i flere måneder til hvalpehold)

Nu hvor min kære hvalp er fyldt de 6 måneder, synes jeg tiden er inde til at
NU SKAL DET VÆRE... inden det er forsent... SÅ nogen der kender nogle
hundetræning steder hvor der ikke er fyldt op eller evt. private som tager
små hold?

På forhånd tak :)

Fra : Søren LH

Dato : 04-10-05 17:51

"Catharina Jensen" <xxxx@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hundetræning steder hvor der ikke er fyldt op eller evt. private som tager

Jeg tror de fleste raceklubber normalt har ledige pladser. Schæferkredsenes
hvalpehold er i hvert fald normalt ikke fyldt op. Jeg kender da også en med
en rottweilerhvalp, som kunne komme til i den lokale rottweilerkreds med det
samme. De fleste raceklubber tager også andre racer ind, hvis der ikke lige
er en raceklub der passer til din hunds race. I den schæferkreds, hvor jeg
går, er der bl.a. en cavalier king charles spaniel på hvalpeholdet.

Mvh
Søren

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-10-05 22:03

"Catharina Jensen" <xxxx@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Prøv evt at kontakt www.hundeakademiet.dk, måske har de ledige pladser

Knus Bolette

PS de træner ved Sogenfri, tæt på lyngby

Fra : makkerlone

Dato : 05-10-05 11:44

Prøv også www.gladehunde.dk

Hilsen Lone