K750i med startup menu
Fra : per

Dato : 04-10-05 13:59

Hej,
Jeg har læst om, at man kan flashe sin k750i til en w800i. Det lyder
lidt farligt, og ærligt talt, så er det eneste jeg ønsker mere, at
kunne få startup menuen, hvor man kan vælge at starte op uden telefon
(flight mode).
Nogen hørt om det kommer?

Per.

Fra : helloo.dk

Dato : 04-10-05 15:12

"per" <perklit@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ved bare at hvis du opdatere din K750i til en w800i så er der nogle
funktioner der ikke virker.. kan desvære ikke huske hvilke men vil klart
fraråde det..
hilsen Dan
--
www.helloo.dk ..det rigtige valg
Østboulevarden 1, 8000 Århus C.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 04-10-05 16:34

Den kan opgraderes, så den både kan bruges til K750i og W800i.....

/F

Fra : helloo.dk

Dato : 05-10-05 15:34

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Den kan opgraderes, så den både kan bruges til K750i og W800i.....

Ja det siger jeg jo også men der er stadig nogle funktioner der ikke
virker......
hilsen Dan