Hundetræning??
Fra : Bo og Christina

Dato : 03-10-05 17:12

Jeg har en Berner Sennen hvalp på 4 mdr, og jeg ønsker hun skal gå til
hundetræning,opstart må gerne være snart, jeg bor i Århus,er der nogen der
kan hjælpe med et sted eller tlf, hvor der er plads snart?? har snakket med
et par stykker,men der var en lange venteliste...

Fra : Claus

Dato : 03-10-05 17:38

"Bo og Christina" <boogchristina@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> et par stykker,men der var en lange venteliste...

Har du talt med Århus Politihundeforening der går vi med vores hvalp og så
sent som i lørdags kom der en ny hvalp på holdet.

Vh Claus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-10-05 19:43

"Bo og Christina" <boogchristina@webspeed.dk> writes:

> [...]
> kan hjælpe med et sted eller tlf, hvor der er plads snart?? har snakket med
> et par stykker,men der var en lange venteliste...

Hvor bor I og hvornår skal vi lege? :)

http://www.bernerpladsen.dk/ Her er der i hvert fald træning for netop
bernere, men om der er plads, det ved jeg ikke.

Vi har en newf på 16 måneder, som meget gerne vil lege, så I kan bare
sige til. Vi bor lige op og ned af Mollerup Skov.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Simon

Dato : 12-10-05 11:48

> [...]
> med
> et par stykker,men der var en lange venteliste...

Vi starter hvalpehold op i uge 43 i Sabro - det er DKK's hvalpemotivation.

-Trine