Standby tid på Samsung D500
Fra : Peter

Dato : 03-10-05 16:38

Hvor lang standby tid har i på jeres samsung D500?

Den er købt gennem Telmore og der stå ikke hvor mange Ma. at batteriet er
på, kun at det er et standard batteri. I manualen skulle et standard batteri
give op til 300 timer standby "afhængig af omgivelser og netforhold"?.

Jeg har ca 48 timer standby hvis den overhoved ikke bliver brugt og det
syntes jeg er lige lovlig lidt.

Vh Peter

Fra : Thomas Andersen

Dato : 03-10-05 19:32

Min holdte ca. 24 timer (med helt nyt orig. batteri).
Derfor skiftede jeg til Nokia