Firefox død efter opgradering
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 08:04

Jeg har opdateret min Firefox frA 1.0.6 DK til 1.0.7 DK. Alt ser
tilsyneladende normalt ud: Alle menupunkter virker og alle bogmærker er
der, men der sker bare ingenting, når jeg klikker på et bogmærke, eller
indtaster en adresse. Det er som om den slet ikke er koblet op til nettet.
Jeg har Webspeed - altså konstant opkobling. Et check af indstillingen
"Funktioner" > "Indstillinger" > "Generelt" > "Forbindelsesindstillinger"
afslører ingen ændringer og fejl - den står til "Direkte forbindelse".

1. Hvad er der galt?
2. Hvorfor er der _altid_ problemer med FF's opgraderinger?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 10:47

On Mon, 3 Oct 2005 09:03:44 +0200, Kurt Hansen wrote:

> [...]
>
> 1. Hvad er der galt?
> 2. Hvorfor er der _altid_ problemer med FF's opgraderinger?

Nu har jeg afinstalleret Firefox, genstartet maskinen og installeret 1.0.6
forfra. Stadig ingen liv i FF. Hvad har opgraderingen til 1.0.7 gjort ved
mit system (XP)?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-10-05 11:04

Den 03-10-05 11.46 skrev Kurt Hansen følgende:

> Nu har jeg afinstalleret Firefox, genstartet maskinen og installeret 1.0.6
> forfra. Stadig ingen liv i FF. Hvad har opgraderingen til 1.0.7 gjort ved
> mit system (XP)?

Jeg tør ikke sige, hvad der er gået galt, men det lyder som om, din
profil er blevet beskadiget. Du kan evt. prøve at starte helt forfra,
tjek denne side:
http://firefox.jesperkristensen.dk/?cleaninstall

Omdøber du profilmappen, som siden anbefaler, kan du senere genskabe
hele eller dele af din profil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 13:14

On Mon, 03 Oct 2005 12:03:45 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg tør ikke sige, hvad der er gået galt, men det lyder som om, din
> profil er blevet beskadiget. Du kan evt. prøve at starte helt forfra,
> [...]

Det var ikke der fejlen lå, men på den side fandt jeg svaret:
http://firefox.jesperkristensen.dk/?firewall
- så jeg takker for linket under alle omstændigheder
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen