Kradsetræ
Fra : Vibeke

Dato : 02-10-05 20:34

Hejsa,
for et par år siden var jeg på katteudstilling og så sådan en rigtig lækkert
kradsetræ. Det så ud til at være lavet af rigtige grene, og der var blade på
(som vist var kunstige). Der var også lidt hylder rundt omkring.
Er der nogen af jer som ved hvor jeg kan få fat i sådan et (nu hvor
økonomien er til det)?
Vibeke

Fra : Ida

Dato : 03-10-05 06:47

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring.
> Er der nogen af jer som ved hvor jeg kan få fat i sådan et (nu hvor

Hej Vibeke

Der er flere forskellige steder, men det her er et af dem
http://www.catpalace.nl/index2_uk.htm
...må hellere lige advare om den rædderlige musik

De har også rigtig lækre miljøer her www.petfun.de
og her http://www.houseofcatsintl.com/ lidt mere specielle af slagsen.

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-10-05 13:52

Det her ser også skægt ud
http://www.catsplay.com/hollow.php3

Og så er der mange der elsker kradsetræerne fra Katz:
http://www.katz.as/Kradsetraes-index-2.htm

Men okay, blade er der ikke på dem

--
Knus fra Ann R

Fra : Vibeke

Dato : 03-10-05 21:01

> Der er flere forskellige steder, men det her er et af dem
> http://www.catpalace.nl/index2_uk.htm
> ..må hellere lige advare om den rædderlige musik

Ah - det var jo lige netop dem jeg havde set på. Er der nogen som ved om de
kommer på udstillinger i danmark - for de leverer jo kun til uk og belgien -
skriver de.

/Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-10-05 13:47

In article <43418df6$0$1841$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Vibeke
<vibeke1@hotmail.com> wrote:

> Ah - det var jo lige netop dem jeg havde set på. Er der nogen som ved om de
> kommer på udstillinger i danmark - for de leverer jo kun til uk og belgien -
> skriver de.

Jeg mener da bestemt at kunne huske at Nina (tendertribes) købte sådan
et, så det må kunne lade sig gøre. Om end med noget besvær..
Se f.eks. denne tråd:
http://makeashorterlink.com/?D2B012BEB

Niiinaaa??

--