pris på op. for mavedrejning
Fra : dorthe jensen

Dato : 02-10-05 15:18

hej gruppe

så fik hunden fjernet sting i fredags og dermed skulle vi jo selvfølgelig
betale og det blev 9931 kroner for operation og 8 bytter skånekost og en 5
kg foder og en 10 kg foder, plus at vi var til en ekstra kontrol da han var
lidt syg lørdag morgen, så det syntes vi var rimeligt.
Stakkels top danmark, vi har nok sendt dyrlæge regninger ind for 25000 på
den lille hund, og han er kun lige 3 år gammel. dyrlægerne siger godt nok at
vi har været uheldige men alligevel det var da ikke lige det vi regnede med
da vi købte en grand danois. dyrlægerne må elske de store hunde,
vi håber på at vi nu kun skal til dyrlæge når han skal vaccineres, vi må
have taget vores del nu

hilsen dorthe

Fra : qfha

Dato : 02-10-05 16:10

Uha, det var mange penge. Er der ikke loft over, hvor meget I kan få
retur fra forsikringsselskabet?

Jeg har for år tilbage haft sygeforsikring på mine hunde, og da der
på det tidspunkt var loft over erstatningens størrelse, og max alder
valgte jeg at slette dem.

Hvis det er ændret kunne det måske være interessent igen.

Fra : dorthe jensen

Dato : 03-10-05 06:15

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Uha, det var mange penge. Er der ikke loft over, hvor meget I kan få
retur fra forsikringsselskabet?
- -vi har et loft på lige omkring 12000 om året så vi læner os lige op af
det hvert år vi har været heldige at det har passet med at han har været syg
så det har passet.

Jeg har for år tilbage haft sygeforsikring på mine hunde, og da der
på det tidspunkt var loft over erstatningens størrelse, og max alder
valgte jeg at slette dem.
-- jeg ved ikke om der er max alder men de kan vist ikke optages efter at
de er 4 år

Hvis det er ændret kunne det måske være interessent igen.
-- vores er forsikret i topdanmark og det har vi været meget glade for

hilsen dorthe