Skærme
Fijala 3554
Er det pixelfejl??
Fra : Søren

Dato : 02-10-05 12:08

jeg har lige købt en samsung 710n fladskærm.
når jeg kigger på en sort baggrund er der masser små prikker (små lyse),man
skal sidde og kigge lidt inden man får øje på dem.
er det mon pixel fejl?
jeg kom lidt i tvivl fordi der er mange(over 20)

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 16:46

Søren wrote:
> [...]
> skal sidde og kigge lidt inden man får øje på dem.
> er det mon pixel fejl?
> jeg kom lidt i tvivl fordi der er mange(over 20)

ja for pokker, få den skærm byttet med det samme.

Fra : Søren

Dato : 02-10-05 17:10

> ja for pokker, få den skærm byttet med det samme.

Den ryger tilbage imorgen.

Tak for hjælpen.

Søren