Citron slankekur
Fra : Preben

Dato : 01-10-05 15:11

Jeg læste fornylig i Hjemmet, et stykke hvori der bl.a. stod noget om citron
slankekur.

Noget i denne retning:

Man drikker hver morgen et stort glas vand med en halv presset citron i.
Det sætter fut i forbrændingen.

Er der nogen der har erfaring med dette råd og eller andre måder at forøge
forbrændingen på ?

Preben.

Fra : Sune Vuorela

Dato : 01-10-05 15:14

On 2005-10-01, Preben <1@1.dk> wrote:
> Noget i denne retning:
>
> Man drikker hver morgen et stort glas vand med en halv presset citron i.
> Det sætter fut i forbrændingen.

Hvis du ikke indtager andet i løbet af dagen, skal det da nok have en
effekt.

--
Sune

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-10-05 18:21

Preben wrote:

> Man drikker hver morgen et stort glas vand med en halv presset citron
> i. Det sætter fut i forbrændingen.

Det virker med petroleum på en brændeovn.

> Er der nogen der har erfaring med dette råd og eller andre måder at
> forøge forbrændingen på ?

Motion, arbejde, bevægelse eller hvad man nu kalder det.
Jeg har aldrig helt fanget det der forbrændingshalløjsa. Energi er energi.
Den energi vi indtager kan tage følgende veje:
1) Blive til bevægelse
2) Blive til varme
3) Blive lagret i form af vækst og fedt
4) Blive skidt ud igen

Alle disse mange forslag til at øge forbrændingen, giver de så det resultat
at man sveder og får feber?
For ellers fatter jeg ikke, hvor den øgede forbrænding afsætter den
frigjorte energi.

mvh
jan

Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,
the second mistake was called WO-MAN,
and the third mistake was the invention of THE POODLE."

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-10-05 22:50

Preben skrev den 01-10-2005 16:11:
> [...]
> slankekur.
>
> Noget i denne retning:
>
> Man drikker hver morgen et stort glas vand med en halv presset citron i.

Drop det!

Find hellere et mere vedvarende metode for dit vægttab.

> Er der nogen der har erfaring med dette råd og eller andre måder at forøge
> forbrændingen på ?

Ja, og det er noget juks alt sammen.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Jesper

Dato : 02-10-05 11:23

On Sat, 01 Oct 2005 16:11:11 +0200, Preben wrote:

> [...]
> Det sætter fut i forbrændingen.
>

> Er der nogen der har erfaring med dette råd og eller andre måder at forøge

Jeg tror ikke på, at det vil kunne øge din forbrænding, men at drikke
et stort glas vand inden morgenmaden vil "fylde" og dermed reducere din
sult, så du derved måske reducerer dit kaloriindtag lidt. Og det er jo
altid sundt at drikke rigeligt.

mvh
Jesper