Pris for kastration?
Fra : Claus

Dato : 01-10-05 11:09

Hej vores hvalp nærmer sig tiden hvor indgrebet skal foretages, men hvad har
i givet for det? Er der nogen der har nogle Århus priser evt?

--
Med Venlig Hilsen

Claus Fromholt Due

Fra : nana sørensen

Dato : 01-10-05 11:32

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> wrote in message
> Hej vores hvalp nærmer sig tiden hvor indgrebet skal foretages, men hvad
> har i givet for det? Er der nogen der har nogle Århus priser evt?

> [...]

Jeg undersøgte det hos to, godt nok i kbh-området. Den ene ville have 1200.
Den anden 2050. Immervæk en okay prisforskel, så research en smule, før du
bestemmer dig. Og den billige var altså ikke dårlig eller skummel.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-05 12:51

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> før du bestemmer dig. Og den billige var altså ikke dårlig eller skummel.

Hej,

Fik det gjort for 14 dage siden i Randers. Pris: 1400,- incl. tandrensning.

Hilsen Camilla

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 01-10-05 21:02

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej vores hvalp nærmer sig tiden hvor indgrebet skal foretages, men hvad
> har i givet for det? Er der nogen der har nogle Århus priser evt?

> [...]

Hej Claus,

Jeg gav ca. 1500,- kr. hos skæring dyreklinik sidste fredag. Det var
inklusiv krave og penicilin...
Priserne kan du i øvrigt se her:
http://www.dine-dyr.dk/Skaering/Prisliste%20Skaering1.htm

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : Bjerregaard

Dato : 02-10-05 09:22

Hejsa jeg gav i alt 1984 kr ved Odense dyrehospital for :

Bedøvelse og indledende sedation
kasteration inkl. alt
smertebehandling v/injektion
Rimadyl tygtabl. 100mg 5/20x20 tabl
Rimadyl tygtabl 20 mg 5/20x20 tabl
hormonindsprøjtning
Cliccollar 30cm buster

Det var hvad der stod på regningen.

Derudover fik han lige ordnet negle også for det fik dyrlægen ikke lov til
da han var til vac. og sundhedseftersyn ugen før.