Pris: 2GB kort til W800?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-05 23:35

På SE's hjemmeside kan man købe et 2GB memmorycard til en W800 for ca 200£ -
kan man få dem billigere andre steder?
Hans

Fra : Jens B

Dato : 01-10-05 00:57

> På SE's hjemmeside kan man købe et 2GB memmorycard til en W800 for ca
> 200£ - kan man få dem billigere andre steder?

Nu kan jeg ikke lige finde den side du snakker om. Men kan det passe at det
er Memory Stick PRO DUO High Speed? (brun/rød).

Hidtil har 2 GB DUO kun kunnet fåes i PRO High Speed versionen. Men for
nylig er der også kommet 2 GB i den sorte PRO (ikke High Speed). Denne
ikke-high-speed version er altid billigere end High Speed udgaven.

På den amerikanske Sony.com er priserne:
2 GB Memory Stick PRO DUO High Speed - 450$
2 GB Memory Stick PRO DUO - 200$

Så som du kan se er High Speed udgaven altså mere end dobbelt så dyr. Så
såfremt at den du har kigget på er High Speed, så er det måske værd at vente
på ikke-high-speed versionen (jeg er ikke sikker på at den er kommet til
Europa endnu).

Jens

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 01-10-05 02:12

On Sat, 1 Oct 2005 01:56:53 +0200, "Jens B" <ingen.spam@til.mig>
wrote:

> [...]
>på ikke-high-speed versionen (jeg er ikke sikker på at den er kommet til

ifølge edbpriser.dk kan man få et alm. 2 GB Sony til 1.499 kr. og et
High Speed til 3.600 kr.

http://kortlink.dk/23pa

den eneste grund til at købe highspeed til en W800 skulle være, hvis
man ofte har brug for at fylde kortet helt op eller tømme det. Når
kortet først sidder i og er mere eller mindre fyldt gør det ingen
forskel i daglig brug - så det er efter min mening lidt voldsomt at
skulle betale 2.000 kr. ekstra for den lille forskel.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-10-05 07:17

jubija@yahoo.dk skrev:

> ifølge edbpriser.dk kan man få et alm. 2 GB Sony til 1.499 kr.

Perfekt!

Forretningen ligger 30 km hérfra - har lige skrevet til dem

Tak for din store hjælp!
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-10-05 11:10

jubija@yahoo.dk skrev:

> ifølge edbpriser.dk kan man få et alm. 2 GB Sony til 1.499 kr. og et
> High Speed til 3.600 kr.
>
> http://kortlink.dk/23pa

Lige en tilbagemelding:

Har igennem 3 uger prøvet at få et 2GB-kort fra digital4all, men har nu
opgivet - kørte til Flensborg i dag og købte det hos Citti for 199 euro.
Hans

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-10-05 18:28

> [...]
>
> Har igennem 3 uger prøvet at få et 2GB-kort fra digital4all, men har nu
> opgivet - kørte til Flensborg i dag og købte det hos Citti for 199 euro.

Kan en W800i håndtere 2 gb?

Henrik

Fra : JMo.

Dato : 24-10-05 21:52

Henrik (Silkeborg) wrote:

> Kan en W800i håndtere 2 gb?

Ja - både W800 og K750 kan håndtere MS Duo Pro i 2 GB.

(Selv om det er lidt forvirrende på S/E's hjemmeside - flere steder i
produktbeskrivelsen står der "op til 1 GB", men det er fordi Duo'erne ikke
fandtes større på det tidspunkt)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-10-05 07:35

Jens B skrev:

> Nu kan jeg ikke lige finde den side du snakker om.

Nej - jeg kan heller ikke finde den selv igen

snip

> [...]
> Så såfremt at den du har kigget på er High Speed, så er det måske
> værd at vente på ikke-high-speed versionen (jeg er ikke sikker på at

Det er nok det samme som jubija@yahoo.dk skrev

Som sagt - jeg prøver at snakke med cdi snabela digital4 xyz all.dk (fjern
xyz) som bor ca. 30 km. hérfra i Tyskland om de kan få et kort hjem til mig
til 1499,- kr.

Tak for din udførlige hjælp!
Hans