Forskellen mellem en k750 og w800
Fra : René

Dato : 30-09-05 21:03

Er der nogen der kan komme med de væsentlige forskelle mellem en k750 og en
w800.
Jeg ved kodt der følger mere kukommelse med til en w800, men er der nogen
forskelle ud over dette.
Hvis man nu køber et 512 mb kort til en k750 så er de jo prismæssigt ens.

Hvilken af mobilerne skal jeg vælge.

På forhånd tak
René

Fra : BG

Dato : 30-09-05 22:47

On 30 Sep 2005 20:03:18 GMT, "René" <anja-reFJERNne@ciFJERNty.dk>
wrote:
> [...]
>forskelle ud over dette.
>Hvis man nu køber et 512 mb kort til en k750 så er de jo prismæssigt ens.

Det er ju helt omuligt at svare på. De er ju nästen samme.

Det store forskel är "fly mode" hvor du kan lytte på musik uden at
mobilos er aktivert.

Börje, fra Sverige

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Anders Lund

Dato : 30-09-05 22:51

René wrote:
> Er der nogen der kan komme med de væsentlige forskelle mellem en k750 og en
> w800.

> Hvilken af mobilerne skal jeg vælge.

W800 har så vidt jeg har hørt (se den tråd jeg startede 29/9 11:06 "SE
K750i / W800i - musikegenskaber") er W800i mere rettet imod musik end K750i.

Hvis du er ligeglad med musikdelen, kan de være lige gode, vil jeg tro.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk