Hundegård
Fra : Mariann Juhl

Dato : 30-09-05 18:18

Hejsa gruppe

Da min kæreste og jeg skal til at flytte i hus sammen, vil vi gerne
lave en hundegård til vores to dejlige hunde, så de har et sted at
boltre sig, når vi er på arbejde. Vi flytter til en lille by i
nærheden af Skanderborg, så hvis der er nogen som kender et sted, hvor
man kan købe tremmer til en hundegård i Skanderborg eller omegn, vil
vi meget gerne høre fra vedkommende. Hundegården skal kunne låses med
en nøgle.

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Mariann

Fra : John P [jopa]

Dato : 30-09-05 18:36

Mariann Juhl (slet 78ZJS) skriblede bla:
> [...]
> man kan købe tremmer til en hundegård i Skanderborg eller omegn, vil
> vi meget gerne høre fra vedkommende. Hundegården skal kunne låses med

http://www.sandagerprofildesign.dk/

Her købte jeg min.
Jeg tilkøbte blot ekstra moduler således at min er ca 5 gange 6 m
Han har vist tilbud på hundegårde pt.
Leverer med fragtmanden

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Charlotte

Dato : 30-09-05 18:42

"Mariann Juhl (slet 78ZJS)" <mariannjuhl@78ZJSyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:11281008640.864657528481796@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> man kan købe tremmer til en hundegård i Skanderborg eller omegn, vil
> vi meget gerne høre fra vedkommende. Hundegården skal kunne låses med

Har du prøvet at kigge på www.milanta-as.dk..

Hilsen Charlotte

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-09-05 22:54

> [...]
> man kan købe tremmer til en hundegård i Skanderborg eller omegn, vil
> vi meget gerne høre fra vedkommende. Hundegården skal kunne låses med

Prøv her. www.hakon-profil.dk

Mvh AJH

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 02-10-05 08:45

Mariann Juhl <mariannjuhl@78ZJSyahoo.com> (slet 78ZJS) skrev:
> [...]
>der er nogen som kender et sted, hvor
>man kan købe tremmer til en
>hundegård i Skanderborg eller omegn, vil

Hej

I kan prøve at kigge forbi denne site www.nielsen-hedegaard.dk Det
er nye elementer og de kan sendes med fragtmand.

Mvh
Karsten

Fra : Mariann Juhl

Dato : 02-10-05 11:18