Fra 6310 til 6230 - kopiere indhold?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 30-09-05 16:22

Jeg skal have flyttet telefonnumre fra en 6310 til en 6230 - hvordan gør jeg
det lettest? Jeg har Bluetooth dongle, men ved ikke hvilken software jeg
skal bruge. Følger der noget med en 6230i? Det med at kopiere til simkortet
duer ikke, der er ikke plads.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-05 16:06

Da jeg skiftede, flyttede forhandleren det hele for mig.

Poul B-H

Fra : HSK

Dato : 03-10-05 12:02

> Jeg skal have flyttet telefonnumre fra en 6310 til en 6230 - hvordan gør
> jeg
> det lettest?

Outlook sync.?