Browser
stl_s 3840
arlet 2470
fødselsdagsregistrerede opera slettet ?
Fra : ninja ninjasen

Dato : 30-09-05 15:24

hej alle jeg fik hentet opera gratis for noget tid siden og er blevet
helt glad for den

jeg har reinstaleret windows og så blev den jo slettet, jeg har
desværre ikke været så smart at jeg gemte den kode jeg fik, hvad gør
jeg nu ?

er jeg nød til at købe den ? jeg syntes jeg så noget med 24euro kan
det passe ?

og skal man så forny den en gang om året ? eller kan man slå den
funktion fra som popper op med at nu er der en ny udgave af opera
ledig ?

og kan man downloade en eventuel ny model gratis, hvis man har betalt
for den gamle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-05 15:37

ninja ninjasen skrev:

>jeg har reinstaleret windows og så blev den jo slettet, jeg har
>desværre ikke været så smart at jeg gemte den kode jeg fik, hvad gør
>jeg nu ?

Opera er gratis nu, så du henter bare den nyeste version på
http://opera.com.
--
Knud

Fra : ninja ninjasen

Dato : 30-09-05 16:23

jammen er det ikke den med reklamer der er gratis ?

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-09-05 16:29

ninja ninjasen <nobody@home.com> posting:

>jammen er det ikke den med reklamer der er gratis ?

Opera har altid kun været i én version med samme funktionalitet.
Enten anvendte man den gratis og måtte "betale" ved at se reklamer,
eller så betalte man for reg. af den og fik reklamerne væk.

Opera har nu med version 8.50 (frigivet for en uge siden) ændret sit
forretningskoncept. Det vil sige, der er slet ingen reklamer i Opera
længere. Der er derfor ikke brug for at reg. Opera for at få dem
væk. Du henter bare Opera på http://opera.com/ og så er du kørende.

--
What is life, except excuse for death,

--== http://better-browser.info ==--

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 30-09-05 16:33

ninja ninjasen <nobody@home.com> wrote:
> jammen er det ikke den med reklamer der er gratis ?

Nej, efter succesen med at uddele gratis licenser på 10-årsdagen
besluttede opera.com at browseren skulle være freeware. Så du kan bare
downloade den gratis version - ingen reklamer - og installationen kræver
ikke licensnr.

/JPK

--
Jørgen Peter Kjeldsen, ornitolog & freelance webdesigner
Skriv til mig på www.prinzapolka.dk/kontakt.php

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-05 16:44

ninja ninjasen skrev:

>jammen er det ikke den med reklamer der er gratis ?

Som du har fået at vide, nej.

Og det står da også ret tydeligt på deres hjemmeside.
--
Knud

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 30-09-05 15:41

> [...]
> jeg nu ?
> er jeg nød til at købe den ? jeg syntes jeg så noget med 24euro kan

Opera er i mellemtiden blevet gratis - god nyhed, ikke?
Se her: http://my.opera.com/community/

/JPK

Fra : ninja ninjasen

Dato : 30-09-05 16:39

Tak for svarene så er den hentet og det er jo for fedt at den er
blevet gratis, det er nu ellers sjældent at noget godt er gratis.

har nogen af jer danskenetbank til at virke i opera + mit virkede ikke
sidst den skrev noget med at koden skulle være numerisk hmm jeg havde
egentlig opgivet og bruger bare IE til det men det er bare lidt
ireterende at den ikke kan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-09-05 16:43

Måske dette kan hjælpe: http://www.rockland.dk/show.asp?post=180