uhh sikkerhedskode
Fra : Jemo

Dato : 30-09-05 13:36

Det er f...... uhyggeligt min telefon vil have sikkerhedskode efter den har
ligget til tørrer, men den vil ikke tage Nokias standard hvad gør jeg,
kan jeg tage backup batteriet ud?
eller skal jeg gå til en unlock?
eller har i løsningen.
Hilsen René

ps. det er en N6230

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-10-05 02:23

fr 30 sep 2005 02:35:48p satte Jemo sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> den har ligget til tørrer, men den vil ikke tage Nokias standard hvad
> gør jeg, kan jeg tage backup batteriet ud?

De har ikke noget backup-batteri, den gemmer i flash-ram istedet.
Få den flashet med en ny FW det plejer at hjælpe på den slags problemer.

Steven