Opera Voice Danish
Fra : Martin Hintzmann

Dato : 30-09-05 09:08

Hej NG

Opera har en voice modul, hvor man kan få læst en hjemmeside op på engelsk.

- Er det muligt at få den til at læse det op på dansk?

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-09-05 14:58

Martin Hintzmann <no@spam.invalid> posting:

>Opera har en voice modul, hvor man kan få læst en hjemmeside op på engelsk.
>- Er det muligt at få den til at læse det op på dansk?

Kort: Det er ikke muligt.

--
What is life, except excuse for death,

--== http://better-browser.info ==--

Fra : Martin Hintzmann

Dato : 01-10-05 18:31

Christian Bohr-Halling wrote:

> Kort: Det er ikke muligt.

Ved du om det er noget der kommer på et tidspunkt?

På deres hjemmeside står der nemmelig.
"Voice is currently offered in English..."
http://www.opera.com/products/desktop/

Så kan det ikke tænkes at de måske kommer på andet end engelsk?

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-10-05 18:49

Martin Hintzmann <no@spam.invalid> posting:

>Ved du om det er noget der kommer på et tidspunkt?

Jeg har ikke hørt, det skulle være planlagt.
Det er IBM, der har leveret teknologien til Operas
talegenkendelses/læse-del, og IBM understøtter vist kun engelsk.

Fra : Martin Hintzmann

Dato : 03-10-05 07:54

Christian Bohr-Halling wrote:

> Jeg har ikke hørt, det skulle være planlagt.
> Det er IBM, der har leveret teknologien til Operas
> talegenkendelses/læse-del, og IBM understøtter vist kun engelsk.

Okay tak

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Bo Christensen

Dato : 30-09-05 18:26

Martin Hintzmann skrev:
> Hej NG
>
> Opera har en voice modul, hvor man kan få læst en hjemmeside op på engelsk.
>
> - Er det muligt at få den til at læse det op på dansk?

Hvis du har brug for denne funktion kan du benytte:
http://www.adgangforalle.dk

--
Bo

Fra : Martin Hintzmann

Dato : 01-10-05 18:32

Bo Christensen wrote:

> Hvis du har brug for denne funktion kan du benytte:
> http://www.adgangforalle.dk

Tak, jeg har prøvet den og den er som sådan også fin.
Men jeg var interesseret i at få noget dansk Opera i tale.

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/